zaterdag 7 juli 2012

Primark Shoplog (in Instagram..)


De vorige keer dat ik bij de Primark was, waren er amper basic T-shirts verkrijgbaar. Nu waren er ook niet zo veel meer, maar ik was voornamelijk nog op zoek naar een zwarte. En die vond ik voor 2,50 euro. Het heeft ook een zakje op de borst.


Ik ben zo blij dat ik eindelijk een maxi rok gevonden heb. Deze rok is tot aan mijn enkels lang en compleet doorschijnend (hier ga ik m'n zwart rokje onder dragen). Eigenlijk is het bedoeld als rok wat je over je bikini draagt op het strand of bij het zwembad, maar ik vond het voor gewoon over straat ook goed genoeg. Deze kostte 9 euro.


Nog een leuke rok gevonden! De voorkant komt tot net onder mijn knieeen en de achterkant tot op mijn enkels. Zo leuk. Deze was 11 euro. Deze zag je laatst in mijn outfitpost.


Een kanten top voor over basic shirtjes. Heb het in een maat groter genomen als normaal zodat het lekker losjes hangt. Deze zag je al in mijn outfit post van laatst. 6 euro.


Een fijne, zachte zwarte blouse zonder mouwen. Doorschijnend. 7 euro.


Ik kocht als laatste een horloge voor 5 euro. Gek genoeg doet hij het alleen maar als ik de horloge op z'n kop houd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.