zondag 2 december 2012

November in foto's

1. Wachten in de kantine tot ik kan beginnen met werken. 2. Koken, typisch studentenleven. 3. Ik kon mezelf eindelijk weer eens verwennen met Starbucks. 4. Huizen is nu in een mooie, romantische kerfstsfeer. 5. Twilight met Aemilius, jeej! 6. Nieuwe sjaal van de Primark.

1. Ook de kerstverlichting is weer in Aemilius zijn kamer opgehangen voor een romantische sfeer. 2. Koffie met mooi uitzicht. 3. Mijn dagelijkse make-up routine. 4. Onlangs kocht ik een jurkje met studs op de schouders. 5. Avondeten op school. 6. Ouderavond met Wieke.

1. Het optreden van Soul Sister Dance Revolution bekijken in de les. 2. Wieke kocht een kikker van marsepein. 3. Budget avondeten: erwtensoep met brood. 4. Koffie in de les. 5. Ik had een 9.1 voor Spaans gehaald, jeej! 6. La Place met Aemilius.

1. Ik begin deze maand toch wel steeds meer van koffie te houden. 2. Aemilius en ik hebben een nieuwe drank uitgeprobeerd, best wel lekker maar geen 12 euro waard. 3. Mijn bestelling van eBay is eindelijk binnengekomen! 4 t/m 6. Dit doen wij nou altijd tijdens de lessen van Techniek en Media. Ode aan Apple!

1. Straatartiesten spotten in Amsterdam voor een opdracht voor school. 2. De Dam. 3. De Dam. 4. Madame Tussaud. 5. Wederom de Dam. 6. Weer een straatartiest, voor de V&D.

1. Eindelijk weer eens tijd om brieven te schrijven. 2. Zomaar een cadeautje. 3 en 4. Eindelijk heb ik 'm kunnen kopen, dankzij een kortingsactie van de DA. Mijn Lady GaGa parfum! Wat ruikt 'ie toch heerlijk!

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.