maandag 15 juli 2013

Girls with tattoos

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik op dit moment een tattoo, die ik twee jaar geleden in juni heb laten zetten als cadeautje van mijn vader. Sindsdien ben ik verslaafd en wil ik continu een nieuwe tattoo laten zetten. Helaas had ik daar nooit geld voor, maar nu is het dan toch eindelijk weer zo ver: op 30 augustus ga ik mijn tweede tattoo laten zetten! Ik ga op mijn rechter onderarm een veer laten zetten, met schaduw, waar waarschijnlijk een donkergroene tint doorheen gemixt wordt. Ik ga het laten zetten bij D-Kaya Ink in Dordrecht; een goeie tattooshop met goede startprijzen. Op de afbeelding hiernaast kun je zien wat ik ga laten zetten. Ik heb er zoveel zin in, yaay!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.