vrijdag 20 september 2013

IKEA wishlist

Af en toe heb ik zo'n bui dat ik de IKEA website volledig afstruin en alle leuke spullen in een wishlist op sla om ze ooit te kopen. Toevallig ben ik van plan om binnenkort weer eens naar de IKEA te gaan om wat nieuwe spullen te kopen voor mijn kamer, en dus maakte ik deze wishlist voor mij, maar ook voor jullie. Als ik naar de IKEA ga, hoop ik dat ik de meeste van deze spullen aan de haak kan slaan.
 Skurar kaarshouder €1,99 - Snärtig kunstbloem €0,79 per stuk - Skötsel onderzetter €0,99 per tien stuks - Snärtig vaas €0,49 - Knubbig tafellamp €6,99 - Holmö staande lamp €7,99 - Strosa servies 12 delig €12,95 - Gurli plaid €9,99.
Olunda ingelijste afbeelding €14,95 - Cylinder vaas set van 2 €3,99 - Hultet schaal €1,99 - Glimma reukloos theelichtjes €1,79 - Skurar kaarsenschotel €1,49 - Fenomen reukloze stompkaars €0,99 - Dagligen reukloze stompkaars €0,79 - Florera geurende stompkaars €1,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.