vrijdag 4 oktober 2013

#TAG: common white girl

Dit is eigenlijk wel een TAG wat op dit moment populair aan het rondzweven is in de bloggerswereld. Vele bloggers hebben deze TAG al gedaan, en vandaag is het de hoogste tijd dat ook ik de TAG invul. Ik ben getagged door Martina.
Xeap | via Facebook
 Favoriete Starbucks drankje?
Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de Starbucks, maar wanneer ik zo'n drankje van mezelf mag kopen, dan ga ik eigenlijk altijd wel voor de Caramel Frappuccino.

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Eigenlijk doe ik er helemaal niet zo lang over. Ik zet mijn wekker altijd een uur van te voren voordat ik van huis weg moet, richting bijvoorbeeld de trein naar school, of naar stage. Op die manier weet ik mezelf altijd op tijd uit bed te slepen, zodat ik niet hoef te haasten. Dus ik doe ongeveer een uur over alles: wakker worden, wassen en tanden poetsen, omkleden, make-up en haar, ontbijten, brood smeren voor school en het inpakken van mijn schooltas.

Hoeveel #selfies maak je op een dag?
Ik maak bijna nooit een ''selfie'' van mezelf, maar waarom weet ik niet. Ik hou er gewoon niet van om dat soort foto's van mezelf te maken denk ik. Ik maak wel eens een selfie als ik nieuwe make-up draag, of als ik een hoedje draag, zoals op de foto hierboven.

Hoeveel Instagram foto's en volgers heb je? 
Ik heb op het moment dat ik deze blogpost aan het schrijven ben (op 26 september) 392 foto's op Instagram staan en 405 volgers. Mijn username op Instagram is @rowmanah.

Zeg je wel eens OMG of LOL hardop? 
Nee, ik spreek niet in afkortingen, haha. Ik zeg wel eens 'oh my god', maar zelfs dat doe ik om eerlijk te zijn maar heel weinig. Denk ik.
Tumblr
Draag je wel eens kledingstukken vaker dan één keer?
Ja natuurlijk. Sowieso heb ik bijna de gehele inhoud van mijn kledingkast al tig keren gedragen. Soms draag ik een kledingstuk ook wel twee á drie keer voordat ik het weer in een wasmachine gooi. Tenzij het naar zweet stinkt, dan gooi ik het natuurlijk gelijk in de wasmand.

Ben je rasistisch?
Nee, totaal niet. Ik ben opgegroeid in een dorp met een asielzoekerscentrum, dus ik ben gewend aan de verschillende culturen om me heen en aan de andere talen die om me heen gesproken worden. Ik behandel iedereen als een gelijke.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Om eerlijk te zijn ben ik best wel een social media addict, ik heb op alle drie kanalen een account. Mijn Instagram account heb ik hierboven al genoemd, dit is mijn Twitter account en dit is mijn Tumblr. Ga me vooral overal op volgen, want ik volg terug.
An Endless Search by ~nile-can-too on deviantART
Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Ik ga twee dagen in de week naar school, want lange schooldagen zijn want alle belangrijke hoofdvakken zijn in twee dagen gepropt, en ik loop drie dagen stage. Waar ik stage loop en wat voor een studie ik doe kun je hier vinden.

Favoriete Youtubers?
Ik heb eigenlijk heel veel favoriete Youtubers, internationaal en nationaal. Maar eigenlijk niet echt één favoriete.

Hoe vaak doe je je nagels?
Nooit. Ik ben verslaafd aan het nagelbijten, maar op dit moment doe ik de zoveelste poging om mijn nagels weer te laten groeien. Tot nu toe lukt het best goed.
observando
Ben je een shopaholic?
Ja ja ja! Ik hou van winkelen, ik hou er echt van om nieuwe kleding te kopen en om ze in mijn kledingkast in te ruimen. Ik kan er echt gelukkig van worden. Wanneer ik down ben, ga ik shoppen om mezelf op te vrolijken. Ook koop ik regelmatig wat leuks voor mezelf als cadeautje dat ik weer een aantal kilo ben afgevallen.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Het exacte aantal weet ik eigenlijk niet, maar sowieso wel meer dan vijf keer.

Heb je veel kleding?
Niet echt, ik heb laatst een grote schoonmaak in mijn kast gehouden. Al mijn oude kleding wat me veel te groot geworden is, of wat kapot is of wat ik gewoon niet meer gebruik. Handig om te weten is dat als je een volle tas oude kleding bij de H&M inlevert, dat je 15% korting krijgt op je aankopen.

Maak je een foto van je eten voordat je het op eet?
Niet bij al het eten wat ik eet. Want, wat is er nou interessant aan een foto van een saai gerecht? Ik maak wel eens een foto van mijn pizza, of van een ander, lekker gerecht en dat zet ik dan natuurlijk, zoals iedereen, op Instagram.
Untitled
Draag je elke dag make-up?
Ja, maar ik draag niet veel make-up. Meestal is het een foundation om wat oneffenheden in mijn gezicht weg te werken en omdat het een frissere uitstraling geeft, en wat winged eyeliner met mascara.

Hoe stijl je je haar meestal?
Door na het douchen en het afdrogen van mijn haar gelijk een knot in mijn haar te doen. De volgende ochtend is mijn haar dan nog redelijk vochtig, maar door de knot droogt het wel redelijk stijl op. Vroeger stijlde ik mijn haar bijna elke dag, maar dat doe ik nu niet meer.

Zie je er altijd presentabel uit?
Nee, om eerlijk te zijn niet. Ik draag gewoon wat ik wil en soms is dat presentabel en soms ook niet. Ook niet op stage, het is een cultureel bedrijf waar het een en ander wel geaccepteerd wordt. Wanneer er een belangrijk iemand op stage langskomt, dan zie ik er natuurlijk wel presentabel uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.