zondag 3 november 2013

Nieuwe layout + header! + Winactie

Woohoo! Na dagen bikkelen, liters koffie en duizenden HTML codes die nog steeds voor mijn ogen dansen, is het dan nu eindelijk zover: mijn nieuwe layout en header staan online! Wat vinden jullie hiervan? Klik op meer lezen voor meer informatie én voor de allereerste winactie op mijn blog ooit!

Extra informatie

De data zijn gecentreerd, waardoor het sneller opvalt en daardoor niet snel vervaagt. Links in de balk is er wat persoonlijke informatie over mij toegevoegd bij ''The Blogger'' en daaronder vind je iets nieuws wat nog nooit eerder is verschenen op mijn blog: social media buttons! Van links naar rechts, boven tot onder: Facebook, Twitter, Instagram en YouTube. Als je op de button klikt, kom je automatisch op het desbetreffende account terecht.

Winactie
Dan is het tijd voor de allereerste winactie op mijn blog ooit. Omdat ik zo blij ben met mijn nieuwe layout en omdat het eens tijd is voor zo'n give away. Wat kun je winnen? Een NYC nagellakje in de kleur 340 All Of The Lights, het lakje staat hieronder afgebeeld.

Wat moet je doen om te winnen? 
Dat is heel simpel. Als het goed is heb je de extra informatie gelezen en weet je nu hoe je op mijn Twitter, Facebook en Instagram pagina moet komen. Om te winnen moet je me volgen op Twitter, mijn Facebook pagina liken én me volgen op Instagram. Laat in een reactie hieronder weten dat je mee doet en op welke social media accounts je me volgt (+ je gebruikersnamen zodat ik dit kan controleren). Vergeet niet je e-mail adres achter te laten zodat ik je kan mailen als je gewonnen hebt. Je kunt mee doen t/m zondag 10 november!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.