vrijdag 28 februari 2014

In februari...

Hello february et au revoir janvier
... had ik een examen Engels en Nederlands
... had ik mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan waar ik onder andere in de RAI werk
... ben ik lekker veel gaan winkelen en kocht ik hele leuke, nieuwe kleding
... at ik weer kilo's mandarijnen die in de aanbieding waren
... maakte ik een tattoo afspraak bij Identify Tattoo in Hilversum
... ging ik naar de televisie opnames van Factcheckers in het Media Park
... kocht ik Nike Roshe Run sneakers
... schafte ik een nieuwe abonnement aan bij Hi, ik koos voor de iPhone 4s
... vierde ik Valentijnsdag met het liefje
... ging ik naar de Ikea in Haarlem
... begon de voorjaarsvakantie
... bemachtigde in mijn eerste Mac lipstick ooit
... ging ik gezellig rond slenteren in Amsterdam
... liet ik mijn derde tattoo zetten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.