donderdag 6 november 2014

Ik heb het leukste bijbaantje ooit

Ik werk sinds augustus als service medewerker bij TSC. Als service medewerker kan je werken bij veel verschillende culturele evenementen, zoals concerten en festivals. Aangezien ik heel blij ben met mijn bijbaan, wil ik er vandaar graag wat meer over vertellen.



Mijn eerste dienst via TSC was in augustus, op het festival Lowlands. Ik besloot om mezelf gelijk in het diepe te gooien, en alle dagen Lowlands te werken. Dus vijf dagen lang. Het was ontzettend tof, ik heb leuke collega's ontmoet en leuke dingen mee gemaakt. TSC is heel collegiaal, en dat is fijn, dus na Lowlands wist ik het zeker; ik wil hier zo lang mogelijk blijven werken!

Ik werk er regelmatig, en heb voornamelijk diensten in de Ziggo Dome in Amsterdam gehad. Daar kun je werken als 'losse' service medewerker, maar ook als huis service van Ziggo. Dat betekend dat je bij alle concerten in de Ziggo Dome mag en kan werken, en dat je voorrang krijgt om op de planning te komen. Afgelopen week mocht ik via mijn werk een bhv diploma halen, en hiervoor ben ik geslaagd. Dus sindsdien ben ik officieel huis service van de Ziggo Dome! Ik heb in november en december een zeer drukke agenda, ik mag bij de tofste concerten en feesten werken en ik ben heel blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.