maandag 30 april 2012

Brief aan Nicole


+ ik had eigenlijk al een brief op de post gedaan naar nicole, maar die kwam ineens weer bij mij terug via de brievenbus.. ik snap niet waarom, want het pakketje was 19 gram en dan mag je 1 postzegel gebruiken. de vrouw van de klantenservice snapte er ook niks van, maar ik kon mijn brief niet opnieuw op de post doen, want die was al gestempeld. ik moest dus weer opnieuw een envelop maken en een nieuwe postzegel kopen. leuk, postnl!1 achteraf bleek dus dat de postbezorgster verkeerd gekeken had (ik had op de achterkant van de envelop mijn adres geschreven, en daar had ze dus naar gekeken). hoe dom kun je zijn..

+ ik was ook zo slim om de envelop al dicht te plakken voordat ik foto's van de inhoud kon maken. dit laat ik dus wanneer ik de brief op de post heb gedaan en wanneer die binnen is gekomen bij nicole, want ik ga er van uit dat ze mijn brief op haar blog plaatst + foto's..

+ aangezien het nu meivakantie is, en ik bij mijn vriendje ben, kan ik geen brieven op de post doen. ik zal dus alle brieven aanstaande maandag versturen! just so you know.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.