maandag 30 april 2012

Brief aan Fenna




+ en ik heb nog een brief geschreven, dit keer aan fenna. ik vind haar naam overigens echt heel mooi en apart. zoals je ziet heb ik nu wel een aantal foto's gemaakt van de inhoud. ik kijk er echt nu al naar uit om allemaal leuke brieven terug te ontvangen van iedereen, het is zo'n leuk project!

+ zoals ik ook al in het vorige berichtje zei, ik doe dus alle brieven volgende week maandag op de post. dit omdat het dus momenteel meivakantie is, en ik niet thuis ben. verwacht jij een brief van mij? dan weet je nu dus waarom het een poosje kan duren.

+ er kunnen nog steeds mensen meedoen met mijn eigen post project! wil jij dus ook samen met mij brieven schrijven? laat dan een reactie achter met je email adres, en ik zal contact met je opnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.