woensdag 2 mei 2012

Shoplog Primark 28-04-2012

als allereest laat ik jullie mijn shoplog van afgelopen zaterdag bij de primark in rotterdam. het was een erg gezellige dag met mijn lieve vriendje c: enjoy!



+ als eerste kocht ik twee bruine panty's en een grijze panty, deze waren allemaal afgeprijst van 3 euro naar 1 euro en ik kon ze niet laten hangen. daarnaast zie je twee basic t-shirtjes. dat was eigenlijk de grootste reden waarom ik naar de primark wou; om goedkope basic shirtjes in te slaan. en ik kocht ook nog deze skinny jeans, maar ook in het zwart, waar ik geen foto van heb omdat ik het nu aan heb.

+ als je goed kijkt, zie je op mijn beige basic shirtje een schattig en klein borstvakje zitten. hier had ik een foto van gemaakt, maar schijnbaar wil blogger deze niet uploaden..

+ verder kocht ik ook nog een aantal bh's, ondergoed en sokken, maar dit vind ik het niet waard om op de foto te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.