woensdag 18 juli 2012

Personal updates


Tot nu toe heb ik nog geen nieuwe post ontvangen en dus nog geen reden gehad om te bloggen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een persoonlijke update deed, dus daar is het nu weer tijd voor.

01. Over iets meer dan een maand gaan mijn vriend en ik alweer op vakantie naar Ameland! Mijn organiserende gedrag komt weer naar boven en dat betekent dat ik nu al bezig ben met het maken van lijstjes. Gelukkig ben ik nog niet bezig om mijn koffers in te pakken haha.

02. Vanaf 3 september ga ik weer studeren in Amsterdam en daarom ben ik nu op zoek naar een geschikte kamer. (Oproep: mocht jij een geschikte kamer hebben/weten die ik voor minder dan 400 euro kan huren? Let me please know!). Eerst verliep de zoektocht zeer slecht, maar alleen vandaag al heb ik al 4 reacties terug gehad!

1 opmerking:

  1. Lijstjes maken doe ik ook echt veel! Je brief was weer heel leuk! Ik probeer om er zo snel mogelijk eentje terug te schrijven! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.