zaterdag 14 juli 2012

Shoplog Hilversum

Nadat ik heb geshopt in Emmen met mijn moeder, ben ik ook nog eens wezen shoppen met mijn vriend in Hilversum. De winkels hingen vol met sale, maar de leukste items waren al weg. Er was een actie bij een schoenenwinkel dat het 2e item 5 euro kostte, maar deze actie was helaas al afgelopen (daar ging mijn kans om 2 paar All Stars te kunnen kopen voor 70 euro intotaal...). Maar al met al, en met al die regen, was het wel weer een gezellige dag in Hilversum.

Als eerste zien jullie een van mijn nieuwe jurkjes. Hij is zwart met allerlei kleurrijke bloemetjes. Deze was 14,95. Als tweede zie je weer een jurkje. Als je mijn blog al een poosje volgt, heb je kunnen zien dat ik al zo'n jurkje had, maar dan in het lavendelblauw. Helaas is dit jurkje gekrompen in de was, dus toen ik deze in de sale zag hangen voor maar 7 euro (!!!!!) moest ik het gewoon mee nemen. Het derde item is een hempje wat ik al een hele poos zag staan op de H&M website maar nooit kon bestellen. Ik vind het zo'n mooi wit hempje met kant, ik ben tegenwoordig verslaafd aan kant. Deze was 14,95.





Na de H&M gingen we door naar de New Yorker, waar ik twee hempjes kocht. Als eerste zie je een zwart hempje met een schedel. Ik ben gek op dit soort 'stoere' shirtjes en vind het leuk in combinatie met bijvoorbeeld een maxi rok. Deze nam ik mee voor 9,95. Het tweede hempje vond ik ook erg leuk en nam ik mee voor 6,95.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.