vrijdag 13 juli 2012

Shoplog Emmen

Ik ben weer wezen shoppen! Gisteren ben ik samen met mijn moeder naar Emmen gegaan om eindelijk eens samen te winkelen. We zijn echt uren lang in de stad geweest en hebben beide best wel wat mooie (sale) items aan de haak geslagen. Ik moet overigens nog een beetje uitvinden hoe ik het beste een -mooie- shoplog online kan zetten, dus als je tips hebt, die zijn van harte welkom! Vanavond ga ik weer naar mijn vriend voor een weekendje en we zijn vandaag overigens 22 maanden samen! Ook ga ik vanavond een kamer bezichtigen in Almere en ik hoop dat dat wat wordt.

De groene maxi rok (ja, ik ben verslaafd aan de maxi trent, ik kocht laatst ook nog een maxi jurk die bij een van de volgende shoplogs online komt, aangezien ik morgen ook nog ga shoppen) komt van de Paris2Day en kostte 24,99. De bordeaux rode blouse komt van de Only en kostte 19,99. Het gele en mintgroene blousje komen van The Sting en waren beide in de uitverkoop voor 15 euro per stuk. En de blazer komt ook van de Only en was ook in de uitverkoop voor 25 euro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.