vrijdag 23 november 2012

Herfst tag


Wat is je favoriete lipproduct?
In principe gebruik ik amper speciale producten voor mijn lippen, ook niet in de herfst of winter. Dit omdat mijn lippen gewoon niet uitdrogen. Af en toe gebruik ik wat Vaseline.

Welke kleur nagellak draag je het liefst in de herfst?
Aangezien ik nog steeds verslaafd ben aan nagelbijten draag ik eigenlijk nooit nagellak, hoe mooi ik het ook vind. Ik vind nagellak gewoon lelijk staan op afgebeten nagels. Maar als ik mooie, lange, verzorgde nagels had, dan zou ik mooie warme herfsttinten dragen.

Wat is je favoriete herfstdrankje van de Starbucks?
Best wel simpel om te bedenken, hier ben ik echt verslaafd aan. Ik drink altijd een Latte Macchiato in de herfst en winter. Beetje jammer dat de Starbucks best wel duur is, anders zou ik het bijna elke dag wel drinken.

Wat is je favoriete geurkaars voor in de herfst?
In principe houd ik enorm veel van geurkaarzen, maar ik heb geen speciale geur wat ik alleen maar in de herfst en winter aan steek. Ik koop altijd geuren als vanille of iets anders speciaals.

Welke sjaal of accessoire draag je het liefst in de herfst?
Momenteel ben ik helemaal gek op een sjaal die ik pas heb gekocht bij de Primark. Namelijk een rode sjaal met vosjes er op, zo schattig!

Wat is je favoriete Halloween film?
Ik heb geen speciale Halloween film wat ik leuk vind, maar vlak na Halloween heb ik de film The Howling Reborn gekeken met mijn vriend. Niet zo'n enorme horror film, waar ik heel blij om ben want ik hou niet zo van horror, maar af en toe wel onverwachte enge momenten.

Wat vind je het leukst aan de herfst?
Eigenlijk niet veel, de herfst en winter zijn nou niet bepaald mijn favoriete seizoenen, maar ik vind al die gekleurde blaadjes aan de bomen en het feit dat er steeds meer kerstverlichting in de bomen komt wel een gezellige sfeer hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.