donderdag 8 november 2012

Yes, I like you

Momenteel heb ik herfstvakantie. That's right, nu pas. Ik spendeer mijn week gezellig bij mijn vriend en ik doe mijn uiterste best om weer wat tot rust te komen. Dagelijks naar school gaan en daarna ook nog eens werken is best wel stressvol. Ook heb ik volgende week een best wel zware toetsweek, maar dat komt allemaal wel goed. Hoop ik.

Vandaag ben ik met mijn vriend weer naar het Gooimeer geweest. Daar hebben we een van onze favoriete plekjes bezocht. Ook heb ik weer eens outfit foto's gemaakt. Ik merk dat ik de laatste tijd een stuk beter in mijn vel zit en me meer op mijn gemak viel als er zulke foto's van me worden gemaakt. (Of als ik ze zelf maak). Dit complete outfit is nieuw. De schoenen, maillot, sjaal en het rokje komen van de Primark, het shirtje komt van de C&A.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.