woensdag 7 november 2012

Healthy October - the final


Oktober is alweer voorbij en het is een maand geleden dat ik besloten heb om net zoals in mei weer een challenge te houden waarin ik zoveel mogelijk gezond ging eten. De bedoeling was om wekelijks een update te geven over hoe alles ging, maar vanwege mijn drukke schema was dit niet altijd mogelijk.

Oktober is voor mij zeer gezond verlopen. Ik heb veel gezonde dingen gegeten en me gehouden aan de drie maaltijden per dag. Niet meer tussendoor snacken en als ik dan toch veel te erge trek heb, dan nam ik een mandarijn of een appel. Mijn avondeten was bijna altijd gezond, zo nu en dan was er een pizza of een patatje in het spel, maar dat moet af en toe ook kunnen vind ik. Ook heb ik onwijs veel beweging gehad. Ik loop veel trappen, een veel richting bushaltes en alles. Ook ben ik net terug van kamp met school, en daar heb ik ook veel beweging gehad.

Dus ja om tot een conclusie te komen: oktober was weer zeer gezond verlopen. Maar het kan natuurlijk altijd beter. Hier ga ik me in november aan proberen te houden. Wie weet komt er af en toe een update online over hoe mijn gezonde levensstijl en het afvallen verlopen. Maar in november zal ik in ieder geval geen healthy challenge houden.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb mogen inspireren om gezond te eten en om af te vallen, als je hier mee bezig bent: ik ben trots op je en ga vooral zo door. You can do it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.